Diodni laser Claros pico®

Diodni laser Claros pico® je još jedan uspješan proizvod njemačke firme Elexxion AG koja je vodeća u proizvodnji kvalitetnih dentalnih lasera.

Elexxion Laser Pico

Prednost lječenja laserom  u odnosu na klasična liječenja:

• BRŽE
  • BEZBOLNIJE
  • UČINKOVITIJE
  • MANJE KRVARENJA

Laser upotrebljavamo za:

• LASERSKO IZBJELJIVANJE
  • LASERSKE TERAPIJE (terapija protiv bolova, zarastanje rana, liječenje herpessa, afta, stomatitisa i paradontoze)
  • PARODONTOLOGIJU (dekontaminacija sluznice i redukcija bakterija u parodontalnom džepu)
  • ENDODONCIJU (pokrivanje pulpe, redukcija bakterija u korijenskom kanalu i retrogradna redukcija bakterija)
  • "MANJE" OPERACIJE (dekontaminacija implantata i peri - implantitis)
  • "SREDNJE" OPERACIJE (afte, kiretaže, preparacija sulkusa kod implantata i gingivektomija prije otiskivanja)
  • "VELIKE" OPERACIJE (otvaranje apscesa i implantata, hemostaze, frenulektomije, biopsije, retencijske ciste i razotkrivanje retiniranog zuba)

Paket bezbolnog liječenja paradontoze

Pregled i mjerenje parodontnih džepova

Gingivitis i parodontis se utvrđuju pregledom i mjerenjem dubine džepova posebnim parodontološkim sondama.

Ortopan

Potrebno je snimiti ortopan kako bi se odredio stupanj gubitka kosti.

Čišćenje zubnog kamenca i mekog biofilma

Ukoliko je već došlo do gingivitisa i parodontitisa, potrebno je provesti terapiju čišćenja kojom se zaustavlja upala i sprječava njeno napredovanje.

Terapija laserom

Nekirurška terapija džepova koji se u kratkom roku mogu uspješno zaustaviti da bolest ne napreduje i da se ne izgube zubi.

Terapija medikamentima

Ispiranje i dezinficiranje džepova  u ordinaciji s medikamentima.

Prevencija karijesa intezivnom floridacijom

Četkanje i poliranje zuba sa završnom prevencijom u žlici.

I-TOP edukacija

Individualna uputa o održavanju oralne higijene četkicom i  odgovarajućim interdentalnim četkicama.

Na kraju svega, vrlo je važna suradnja pacijenta i stomatologa, redovne kontrole i održavanje kvalitetne oralne higijene.